Subject: RE: Rahvastikuregistri X-tee teenuste uuendamine
From: "Anu Veidenberg" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Katrin Jõesalu <[email-masked]>, "Enel Pungas" <[email-masked]>, "SiM info" <[email-masked]>, "Mairis Kungla" <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Jul 2025 10:24:25 +0300

Tere

X-tee teenuse RR58isikEpilet asemel saate võtta kasutusele „Isiku andmete 
teenuse“, mille kasutajaliides on valmis alates septembrist.

Uusi X-tee teenuseid arendab Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja 
arenduskeskus (SMIT). Jooksvate küsimustega palume pöörduda 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

Ajakohast infot, sh vastuseid korduma kippuvatele küsimustele, leiate 
veebilehelt www.smit.ee/rahvastikuregister/rest-x-tee 
<http://www.smit.ee/rahvastikuregister/rest-x-tee> .

Lugupidamisega

Anu Veidenberg
nõunik

rahvastikuregistri halduse talitus

rahvastiku toimingute osakond
Siseministeerium

612 5269  |
Pikk 61, 15065 Tallinn

 <http://www.siseministeerium.ee/> 
<http://www.facebook.com/siseministeerium> 
<http://www.issuu.com/siseministeerium/docs> 
<http://www.flickr.com/photos/siseministeerium> 
<http://www.youtube.com/user/Siseministeerium>

From: Thea Jaansen <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 15, 2025 4:04 PM
To: SiM info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Rahvastikuregistri X-tee teenuste uuendamine

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

TS Laevad OÜ-s on rahvastikuregistri X-tee teenustest kasutuses 
„RR58isikEpilet“ teenus.

Arendusvajaduse hindamiseks ja vajalike tööde plaanimiseks palun infot 
millal te plaanite „RR58isikEpilet“ teenuse REST protokollile üle viia.

Lugupidamisega

Thea Jaansen

IT teenusehaldur

AS Tallinna Sadam

tel +372 521 7284

e-post  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: SiM info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 10. juuli 2025 11:54
To: TRIOGAMES OÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
TS Laevad Info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Rahvastikuregistri X-tee teenuste uuendamine

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  saada teile 
sageli meilisõnumeid. Lugege täpsemat teavet selle kohta, miks see on 
oluline <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

TS-IT INFO: Kiri pärineb väljastpoolt asutust.

SISEMINISTEERIUM

Teile on saadetud Siseministeeriumi dokumendihaldussüsteemi DELTA kaudu 
dokument "Rahvastikuregistri X-tee teenuste uuendamine", mis on 
registreeritud 09.07.2025 numbriga 10-3/438-3.

Kontaktinfo

E-N 8.00-16.45, R 8.00-15.30
aadress: Pikk 61, 15065 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 612 5024