Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 14:03:35 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2611002/04767 aadressile Harju maakond, 
Saku vald // Männiku küla, Männiku tee 145 // Tallinn-Lelle 9,8-27,4 km, 
Harju maakond, Saku vald // Männiku küla, Männiku tee 145 // Tallinn-Lelle 
9,8-27,4 km (Ülesõidukoha automaatne foorsignalisatsioon, Ülesõidukoha 
automaatne foorsignalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ametile 
(TTJA) on esitatud ehitisregistris projekteerimistingimuste taotlus nr 
2611002/04767 Harju maakonnas, Saku vallas, Tõdva ja Kasemetsa 
raudteeülesõidukohtade automaatsete foorisignalisatsioonide 
ümberehitamiseks. Vastavalt ehitusseadustiku § 31 lg 4 p-le 1 edastab TTJA 
projekteerimistingimuste eelnõu kooskõlastamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27905041>  (menetlus nr: 
554202), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (MAARJA RUMM) 
poole.