Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 May 2025 13:35:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Viimsi Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/16891 
aadressile (asub mitmel aadressil) (Kõvakattega teed ja platsid, Sademevee 
kanalisatsioon ja drenaaž, Reovee kanalisatsioon, Veetorustik, 
Sidekanalisatsioon, Mänguväljak ja spordiväljak, Tänavavalgustus) ja soovib 
teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Kaasame ehitusseadustiku § 42 lõike 6 kohaselt 
kinnistu Äigrumäe küla, Allikmäe, Äigru ja Aadu omaniku ehitusloa 
menetlusse.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/adminOperation/27362818>  (menetlus 
nr: 486847) ja kontrollige eelnõu andmeid. E-ehituse keskkonda saab sisse 
logida ID-kaardi, mobiil-ID ja smart-ID-ga.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 16.05.2025 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viimsi Vallavalitsus) või menetleja (EDE LAIDRO) poole.