Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Jul 2026 09:22:27 +0300

Saaremaa Vallavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2611301/06477 
aadressile Saare maakond, Saaremaa vald, Leisi alevik, Kuusiku // Metsapõllu 
// Miku // Orissaare mnt 17 // Rehe // Oitme küla, 21129 
Orissaare-Leisi-Mustjala tee // Triigi küla, Karjalasma metskond 40, Saare 
maakond, Saaremaa vald, Leisi alevik, Jõe tn 1 // Jõe tänav // Kaare tn 1 // 
2 // Kaare tänav // Kalda tn 1 // 3 // Kase tänav // Kuusiku // Laatsi // 
Medri // Mere tänav // Metsapõllu // Mustjala maantee L2 // Mustjala mnt 5 
// 7 // Oja // Orissaare mnt 9 // 13 // 15 // Pargi // Pööru // Rahu tn 1 // 
2 // Rahu tänava lõik 1 // Sarapiku // Sule // Variku // Oitme küla, 21129 
Orissaare-Leisi-Mustjala tee (Kergliiklustee, Leisi kergliiklusteed) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavus nõuetele.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27944492>  (menetlus nr: 
557784), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.08.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saaremaa Vallavalitsus) või menetleja (TOOMAS BACHMANN) poole.