Subject: Avaldus
From: Ülle Siimaste <[email-masked]>
To: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jul 2026 10:51:03 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saadan allkirjastatud avalduse. Tõend on vajalik Läti riigihankel
osalemiseks

Oleksin väga tänulik kui saaksin vastuse täna või hiljemalt 03.08.2026.

Aitäh!

Lugupidamisega

Ülle Siimaste

Tender & Contract Specialist

Mölnlycke Health Care

Tel +372 6721 1520

Mob +372 514 5834

Mölnlycke may process your personal data to communicate with you for the
purpose of managing the business relationship with you or the company you
represent. For more information, please read our Privacy Notice
<https://www.molnlycke.com/corporate/privacy-centre/> . This email and any
attachments may contain confidential information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender and delete the message.