Subject: FW: Pärnu maakond Lääneranna vald Vatla tuulepargi 110kV maakaabelliin
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 09:35:00 +0300

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 7.1-2/25/2970-2

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: Valdur Viiklepp <[email-masked]>
Sent: Friday, May 22, 2026 4:44 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>; [email-masked]
Cc: Risto Virveste <[email-masked]>
Subject: Re: Karuse-Kalli tee tuulepargi maakaabelliin

Tere

Edastan kooskõlastamiseks Leonhard-Weissi poolt koostatud eelprojekti 110kV 
maakaabelliinile antud Karuse-Kalli teelõigus.

​ <https://evecon580-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/valdur_evecon_ee/IgAyAr3w2BgPS4I2DLJe0ouOAXoe-7s1WNALlXrzQe8Xqpk?e=loVHyP> 
Karuse Kalli projekt TRAMKui kõik sobib, liiguks edasi Elektrilevi kooskõlastamise ning IKÕ-de 
sõlmimisega.

Lugupidamisega

Valdur Viiklepp

Ehitusjuht/Construction Manager

+372 5615 2225

 <http://www.evecon.ee/> www.evecon.ee | 
<https://www.linkedin.com/in/valdur-viiklepp-033533260/> LinkedIn