Subject: Avaliku ürituse taotlused kooskülastuseks
From: Kätlin Tammeveski <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Cc: "Moonika Raudsepp" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 May 2026 09:41:55 +0300

Tere.

Edastan kaks avaliku ürituse taotlust kooskõlastamiseks. Kuivõrd üks
nendest vajab ka Vallavalitsuse luba palume kooskõlastust esimesel
võimalusel, kuid mitte hiljem, kui 1. juuniks 2026.

Parimate soovidega,

Kätlin Tammeveski
Noorsootöö spetsialist
Hiiumaa Vallavalitsus
Tel: (+372) 53979099

[email-masked]

<https://outlook.office.com/bookwithme/user/46b95071829649ba9ce0bf992bd0cb
[email-masked]?anonymous&ismsaljsauthenabled&ep=owaSlotsEmailSignature>

Broneeri
<https://outlook.office.com/bookwithme/user/46b95071829649ba9ce0bf992bd0cb
[email-masked]?anonymous&ismsaljsauthenabled&ep=owaSlotsEmailSignature>
minuga kohtumiseks aeg