Subject: RE: Kinnistule juurdepääsu ehitamine
From: "Sepp Silver" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 09:56:46 +0300

Tere

Mahasõit on riigiteelt 20165 Raikküla-Päärdu.

Lugupidamisega/Best Regards

Silver Sepp

Objektiinsener
+372 5800 5164
[email-masked]

GRK Eesti AS
Sära tee 7, Peetri alevik, Rae vald, 75312 Harju maakond
 <https://www.grk.fi/ee/kontsern/ettevotted/grk-infra-as/> www.grk.ee

From: Sepp Silver
Sent: Monday, July 20, 2026 9:55 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: Kinnistule juurdepääsu ehitamine

Tere

Seoses ehitusprojekti riigitee 4 (E67) Tallinna-Pärnu-Ikla tee km
78,8-85,3 Konuvere-Päärdu lõigu 2+2 sõidurajaga maantee projekteerimine ja
ehitamine tööga soovime objektikontorit rajada Sireli kinnistule
88402:001:0169. Maaomanikuga OÜ Metetra reg.kood 11087748, esindaja Meelis
Burmeister, on GRK sõlminud kinnistu kasutamise lepingu. Tegemist on
ajutise mahasõiduga kuni 31.12.2028.

Palume väljastada teehoiuvälise tegevuse luba.

Lugupidamisega/Best Regards

Silver Sepp

Objektiinsener
+372 5800 5164
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

GRK Eesti AS
Sära tee 7, Peetri alevik, Rae vald, 75312 Harju maakond
 <https://www.grk.fi/ee/kontsern/ettevotted/grk-infra-as/> www.grk.ee