Subject: Soo-Nursi 10 kV fiidri rekonstrueerimine Võrumaal (II etapp)
From: "Kangro, Kunnar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 3 Jul 2026 14:44:30 +0300

Tere

Saadan projekti kooskõlastamiseks. Projekti raames toimub olemasoleva
keskpinge õhuliini rekonstrueerimine.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Kunnar Kangro

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53045971

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.