Subject: Ehitisregistri MKMi alamsüsteemi kustutamine
From: "Siim Puskar" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - TTJA" <[email-masked]>, "Klienditugi - TTJA" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Apr 2026 13:57:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea Partner!

Alates 04.05.2026 MKM-i all olev EHR3 alamsüsteem kustutatakse, testi
sulgeme juba varasemalt 27.04

Saadan veelkordse meeldetuletuse kuna märtsi kasutusraporti järgi kasutate
endiselt vana registrikoodiga ehitisregistri teenust.

Täpsemalt MKMi registrikood 70003158 muutub 70003098 ja see tuleks päringu
aadressis ära muuta.

Näiteks:

 <https://misp2.envir.ee/misp2/xforms-query.action?id=3145>
<https://misp2.envir.ee/misp2/xforms-query.action?id=3236>
<https://misp2.envir.ee/misp2/xforms-query.action?id=3236> Ehitise andmete
päring (EE:GOV:70003158:ehr3:ehitiseAndmeteParing:v1)  ->
<https://misp2.envir.ee/misp2/xforms-query.action?id=3236> Ehitise andmete
päring (EE:GOV:70003098:ehr3:ehitiseAndmeteParing:v1)

Muudatuse tegemiseks arvestasime 6 kuud ehk probleemide vältimiseks peaks
olema see tehtud hiljemalt 15.11.25.

Teile peaks olema uue registrikoodi alt juba eelnevalt kasutatud teenused
avatud.

TTJA puhul on kasutusel 2 alamsüsteemi hetkel meie teenuste jaoks, mtr ja
jvis ehk mõlemalt tuleks antud muudatus teha.

Tervitades,

Siim Puskar
E-ehituse teenuste arhitekt
Ehitus- ja planeeringute infosüsteemide arenduse osakond
Maa- ja Ruumiamet
+372 5885 1214, siim.puskar <mailto:[email-masked]> @maaruum.ee
Mustamäe tee 51, Tallinn