Subject: Töökeskkonna keemiliste ohutegurite mõõtmine_Ouman Estonia OÜ
From: "Maanus Koel" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Sep 2025 11:17:44 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Soovime tellimustööna mõõta töökeskkonna õhu ohtlike kemikaalide
sisaldust, viimati tegime seda aastal 2011 (protokoll nr.K2011/AT44).

Tegin mõõtmiste korraldamiseks kokkuvõtte meiel kasutusel olevatest
kemikaalidest, millistele on määratud Vabariigi Valitsuse määrusega
piirnormid www.riigiteataja.ee/aktilisa/1020/4202/4017/VV_105m_lisa.pdf
<http://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1020/4202/4017/VV_105m_lisa.pdf>

Kokku sain 20 artiklit, excel manuses. Kõiki piirnormidega koostisaineid
tõenäoliselt pole võimalik mõõta, mõne kemikaali kasutus (kasutus aastas
kg – veerg T) on suhteliselt väike – alla 10 kg, mõnd ainet ei pruugi
mõõtmise teostamise hetkel üldse tootmissaalis olla. Siiski sooviks anda
parimat, et saaksime vähemalt suurema kasutusega kemikaalide piirnormid
ära mõõta.

Kas sellest lisatud exceli tabelist piisab või pean saatma ka kõik 20
ohutuskaarti?

Ma ei oska esialgu rohkem midagi lisada, kui on täiendavat infot vaja,
siis palun küsige julgesti.

Oleks väga hea, kui saaksin kogu mõõtmise teenuse osutamise kohta
hinnapakkumise, millele saaksin kinnituse võtta. Aga kuidas seda teha, kui
tegelik töömaht selgub töö käigus – ilmselt on teil pakkuda mingi lahendus
selles osas.

PS. Olen puhkusel N37-N38 (8.09-19.09), siis jälle tagasi tööl ja saan
vastata täiendavatele küsimustele. Kui võimalik, siis mõõtmised võiks
mahtuda selle aasta sisse.

Lugupidamisega

Maanus Koel

Ouman Estonia OÜ

Kalevi põik 7

93815 KURESSAARE

Tel +372 5664 5220
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.ouman.ee/> www.ouman.ee

Confidential