Subject: kutse konverentsile: VIP Invitation – SAFEST Final Conference | 5 June 2026, Rotterdam (Netherlands)
From: Kaja Põlluste <[email-masked]>
To: "Karmen Joller - SOM" <[email-masked]>, "Anniki Lai - SOM" <[email-masked]>, "Ebe Sarapuu - SOM" <[email-masked]>, "Maria Suurna - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 16:04:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	Lp.
sotsiaalminister Karmen Joller
Lp. terviseala asekantsler Anniki Lai
Lp. tervishoiukorralduse osakonna juhataja Ebe Sarapuu
Lp. tervishoiu kvaliteedipoliitika juht Maria Suurna
 
Mul on hea meel SAFEST projekti konsortsiumi nimel kutsuda Teid osalema
projekti lõppkonverentsil, mis leiab aset 5. juunil 2026 Rotterdamis.

SAFEST on Euroopa Horisondi programmist rahastatav projekt, mis käivitati
2020. aastal ning mille eesmärk on parandada perioperatiivset ohutust ja
vähendada kirurgiliste protseduuridega seotud tüsistusi. Eestist on
projektis osalenud Tartu Ülikool, Tartu Ülikooli Kliinikum ja Põhja-Eesti
Regionaalhaigla; lisaks on projektis välja töötatud perioperatiivse
ohutuse standardite enesehindamises osalenud ka Pärnu Haigla ja Viljandi
Haigla.

Kutsutud külalisena on Teil võimalus konverentsil osaleda tasuta ning
Teie reisi- ja majutuskulud hüvitatakse kuni 1000 euro ulatuses. Täpsem
teave kulude hüvitamise kohta edastatakse pärast registreerumist.

Konverentsile saab registreeruda siin kuni 29. maini. Palume Teil oma
registreerumisest teada anda ka vastates käesolevale e-kirjale. Lisateave
konverentsi programmi ja toimumiskoha kohta on esitatud allpool
ingliskeelses kirjas ning lisatud ametlikus kutses.

Loodame väga, et Teil avaneb võimalus konverentsil osaleda ja saada osa
perioperatiivse ohutuse arengutest Euroopas.

Lugupidamisega

Kaja Põlluste
Sisehaiguste kaasprofessor
Tartu Ülikooli kliinilise meditsiini instituut
SAFEST projekti Eesti koordinaator
e-post: [email-masked] 
 
_________________________________________________________________________
_______________________________________________________________

On behalf of the SAFEST Consortium, we are honoured to invite you as a
VIP guest to attend the SAFEST Final Conference, taking place on Friday, 5
June 2026, in Rotterdam, the Netherlands.
 
Held as a pre-congress event ahead of Euroanaesthesia 2026, this landmark
meeting will convene leaders in anaesthesiology and intensive care to
present the outcomes, lessons learnt and future directions of the SAFEST
initiative. The conference will highlight practical implementation
experiences and foster collaboration to strengthen perioperative patient
safety across Europe.
 
Event Details:
Date: Friday, 5 June 2026
Time: 10:00–16:00
Venue: nhow Rotterdam Hotel, Rotterdam, the Netherlands
Format: In person
🔗 Location: https://www.nhow-hotels.com/en/nhow-rotterdam
🔗 Conference Webpage:
https://safestsurgery.eu/news/safest-final-conference-rotterdam-2026 
🔗 SAFEST Project Website: https://safestsurgery.eu/project
 
VIP Entitlements
As a valued guest, you are entitled to:
*   Complimentary registration to the SAFEST Final Conference
*   Reimbursement of up to €1000 for travel and accommodation expenses,
covering up to one night
Please note that detailed information on reimbursement procedures will be
provided after your conference registration has been completed and
confirmed via the official registration link.
 
▶️ Click here to register to the SAFEST Final Conference by 29th May
2026, and kindly confirm your registration by replying to this email.
 
We would be delighted to welcome you to this important milestone event. 
 
Should you require additional information, please contact us at
[email-masked].
 
We sincerely hope you will be able to join us in Rotterdam.
 
Kind regards,
The SAFEST Project Consortium