Subject: Ed: Kommentaaripalve
From: "Kommunikatsioon - RA" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas - RA <[email-masked]>
Date: Wed, 13 May 2026 13:58:32 +0300

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.
This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information. If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have received. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.

  _____

Saatja: Anu Pillesson <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saadetud: teisipäev, 12. mai 2026 09:59
Adressaat: Kommunikatsioon - RA <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Kommentaaripalve

Tere

Pöördun ravimiameti poole seoses Novo Nordisk Estonia OÜ
reklaamikampaaniaga. Foto välireklaamist manuses.

Palun teil kommenteerida alljärgnevat hiljemalt 15. maiks kella 9ks:
1.	Kas Novo Nordisk Estonia OÜ on kõnealuse minukaal.ee
<https://www.minukaal.ee/>  reklaamikampaania teie juures eelnevalt
kooskõlastanud või teid sellest teavitanud?
2.	Kas olete seda reklaami ise hinnanud või saanud selle kohta
kaebusi?
3.	Reklaamil ei mainita ühegi ravimi nime, kuid see suunab
veebilehele, kus on loetletud erakliinikud, kus pakutakse retseptiravimite
(semaglutiid või tirsepatiid) ravi. Kas selline kaudne ahel (reklaam ->
veebileht -> KMI kalkulaator -> ravimit pakkuvate kliinikute lehed +
ravimitootja logo) võib Ravimiameti hinnangul kujutada endast
ravimiseaduse § 82 tähenduses kaudset viidet retseptiravimile ning olla
seega käsitletav keelatud reklaamina?
4.	Kas plaanite algatada järelevalvemenetluse Novo Nordisk Estonia OÜ
suhtes?
5.	Millised on ravimiameti praktilised võimalused piiripealsete
kampaaniate järelevalveks?
6.	Kas olete varem teinud Novo Nordisk Estoniale ettekirjutusi
ravimireklaami osas?

Palun juurde ka kõneisiku fotot.

Lugupidavalt

Anu Pillesson
Bestmarketing.ee toimetaja
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
5804 6002
Äripäev AS