Subject: [SPF katki]RE: 22.04 EL kohtu töörühma kohtumise memo ja slaidid
From: Martin Jõgi - JUSTDIGI <[email-masked]>
To: "Merili Kriisa" <[email-masked]>
Cc: EL kohtu töögrupp <[email-masked]>
Date: Fri, 25 Apr 2025 13:13:35 +0300

HOIATUS! See e-kiri võib olla liba-, õngitsus- või pahaloomuline, kuna on
saadetud asutusest, kus meiliserver on vigaselt seadistatud.
Rohkem infot: KKK | teenusveeb <https://teenused.rit.ee/et/kkk>  -> E-post
ja kalender.

Tere, Merili

Tänan. Üldised teadmised küll olemas, aga all p 2 koolituse vastu oleks
huvi küll.

Tervitab

Martin Jõgi
EL Nõunik (justiits)
Kommunikatsiooni ja väliskoostöö talitus
Justiits- ja Digiministeerium
53977372  <mailto:%7BE-mail%7D> [email-masked]
 <https://www.justdigi.ee/> www.justdigi.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn

From: Merili Kriisa <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 24, 2025 4:13 PM
To: EL kohtu töögrupp <[email-masked]>
Subject: 22.04 EL kohtu töörühma kohtumise memo ja slaidid

Tere!

Saadan 22.04 töörühma kohtumise memo ja slaidid.

Palun tagasisidet kahel teemal:

1.	Kasutajakontod komisjoni THEMISe andmebaasi, et jälgida
direktiivide ülevõtmist. Selle soovi võiks saata Ülle Hansonile ELSist:
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
2.	Pakume koolitust rikkumismenetluste ja kohtumenetluste, sh
eelotsusemenetluste kohta (umbes 1,5h). Andke huvist teada ja leiame
sobiva aja.

Aitäh osalejatele ja kui enne ei näe, siis kohtumiseni järgmisel aastal
samal ajal!

Tervitades

Merili

Merili Kriisa

EL õiguse büroo direktor | Juriidiline osakond

+372 637 7441 | +372 53 733 747

Välisministeerium

Islandi välljak 1 | 15049 Tallinn

 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee |  <https://twitter.com/MFAestonia>
@MFAestonia