Subject: FW: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu (töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus)
From: "Mari Kalbin - SOM" <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 23:20:42 +0300

From: Andrus Jürgens <[email-masked]>
Sent: Wednesday, June 18, 2025 10:31 AM
To: Mari Kalbin - SOM <[email-masked]>
Subject: Ravikindlustuse seaduse muutmise seaduse eelnõu
(töövõimetushüvitised ja vabatahtlik ravikindlustus)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Annan teada, et Sotsiaalkindlustusametil ei ole ettepanekuid
ravikindlustuse seaduse ning töötervishoiu ja tööohutuse seaduse muutmise
seaduse eelnõule, mille eesmärk on suurendada vabatahtliku ravikindlustuse
kättesaadavust ja ravikindlustuse eelarvevahendite kasutamise tõhusust
töövõimetushüvitiste maksmisel ning võtab eelnõu teadmiseks.

Lugupidamisega

Andrus Jürgens
jurist

üldosakond
Sotsiaalkindlustusamet
___________________________

57833628

 <http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/> www.sotsiaalkindlustusamet.ee

See kiri ja manused võivad olla konfidentsiaalsed. Kui olete saanud kirja
eksikombel, ei tohi te selle alusel midagi ette võtta ega seda levitada.
Palun teavitage kirja saatjat eksitusest ning kustutage kiri.