Subject: Kooskõlastamiseks elektriliini renoveerimise tööprojekt
From: "Pilt, Egne" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 8 Sep 2025 09:58:39 +0300

Tere

Saadame kooskõlastamiseks 110 kV elektriõhuliini Oiu haruliin L105C
renoveerimise tööprojekti (zip-failina lisatud seletuskiri, asendiplaan,
profiil), tulenevalt liini ristumisest Kolga-Jaani – Oiu teega nr 24132
Viljandi vallas. Ristumise tehnoloogia on kirjeldatud seletuskirja
peatükis 3.6.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Energeetikaehituse divisjoni projekteerimisosakond

Egne Pilt

assistent

Vesse 8

Tallinn 11415

Mob +372 53 424 474

[email-masked]

www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte
<http://www.leonhard-weiss.ee/> .