Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 22 May 2025 14:44:16 +0300

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu kasutusloa 
taotlust nr 2511371/00803 aadressile Lääne-Viru maakond, Vinni vald, Uljaste 
küla, Tapa-Narva 227,1-233,2 km // Viru-Kabala küla, 17119 Sõmeru-Kabala tee 
// Jaama tn 3 // 9 // 11 // 13 // Jaama tänav // Kabala raudteejaam // 
Kabala tee 2 // 4 // 6 // 8 // 10 // 12 // 14 // Kõplepõllu // Oru // Oru tn 
9 // 10 // Turbaaugu (Kabala (km 226,608) ülesõidukoha automaatne 
foorisignalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab kasutusloa taotluse 
kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27386605>  (menetlus nr: 
472323), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.06.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.