Subject: Eesti tsiviillennunduse julgestuskäsiraamat
From: "Mihkel-Jaagup Laats" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 4 Sep 2025 14:47:27 +0300

Tere

Siseministeeriumi poole pöördus DHL Security/ Safety manager, kes soovis
Siseministeeriumi sisekaitse ja kriisivalmiduse osakonna

kontakte, kuna väideldavalt on Eesti tsiviillennunduse
julgestuskäsiraamatus kirjas: „vastavalt punktile 0.8.2.1  peavad
juriidilised isikud

viivitamatult teavitama tsiviillennunduse ebaseadusliku sekkumise korral
Siseministeeriumi sisekaitse ja kriisivalmiduse osakonda“.

Kas antud käsiraamatus on antud punkt alles? Siseministeeriumi sisekaitse
ja kriisivalmiduse osakond ei tegele lennundusega.

Tervitades

Mihkel-Jaagup Laats
nõunik
Siseministeerium

 <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

+372 5382 9398
 <https://www.siseministeerium.ee/>
<http://www.facebook.com/siseministeerium>
<https://open.spotify.com/show/1LO39xEFNzMh1Hd5ExumMi?si=9c67417b19184c53>