Subject: Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamus pankrotiseaduse ja kohtutäituri seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsuse kohta
From: "Sandra Melani Mellikov" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Maarja Roht - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Aleksandr Logussov - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>, "Marko Udras" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Aug 2026 08:58:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kaubanduskoda tänab võimaluse eest avaldada arvamust pankrotiseaduse ja 
kohtutäituri seaduse muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsuse kohta. 
Edastame manuses oma arvamuse väljatöötamiskavatsuse kohta.

Lugupidamisega

Sandra Melani Mellikov

Jurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200071> +372 604 0071

 <https://www.koda.ee/>

 <https://www.koda.ee/> www.koda.ee    <https://www.ettevotluskonkurss.ee/> 
www.ettevotluskonkurss.ee   <https://enterprise-europe.ee/> 
www.enterprise-europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>