Subject: 11315 taotlus km 4,4-4,5 korrastus
From: "Priit Punapart" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Jaan Saia" <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Apr 2025 09:14:12 +0300

Tere

   Saadan pildid. Vahetasime välja 2 kiirusepiirangu lõpetamise märkki
millel oli tükk väljas ja keerasime märgid korrektselt ära.

Priit Punapart

Metsameister | Forester

MOB: +37256276888

 <https://vooremets.ee/>

Voore Mets OÜ

48304 Tellissaare 1 Jõgeva, Eesti

 <http://www.vooremets.ee/> www.vooremets.ee

 <https://foreko.ee/>

 <http://www.foreko.ee/> www.foreko.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.