Subject: Vs: Keila Linnavalitususe luba spordiürituse korraldamiseks 25.04.2025 nr 2-2/119
From: "Peeter Liinsoo" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Lääne <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Keila Linnavalitsus" <[email-masked]>
Date: Mon, 21 Apr 2025 11:11:32 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Vabandust, luba jäi lisamata

Lugupidamisega

Peeter Liinsoo

heakorraspetsialist

+372 5770 2648

  _____

Saatja: Peeter Liinsoo
Saadetud: esmaspäev, 21. aprill 2025 11:06
Adressaat: [email-masked] <[email-masked]>; [email-masked]
<[email-masked]>; [email-masked] <[email-masked]>
Koopia: Keila LV <[email-masked]>
Teema: Keila Linnavalitususe luba spordiürituse korraldamiseks 25.04.2025
nr 2-2/119

Tere

Edastame Teile Keila Linnavalituse loa

Lugupidamisega

Peeter Liinsoo

heakorraspetsialist

+372 5770 2648