Subject: FW: Jalgtee projekt 121222_PP_TL ja Elektrilevi OÜ maakaablite projekt P19195_TP_EL. Muuga tee 202 kinnistu juures
From: "Tarmo Uusrand" <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Cc: "Arvo Veltri" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jun 2025 09:06:54 +0300

Tere

Muuga tee 202 juures on käimas hetkel kahe projekti ehitustööd (jalgtee
projekt 121222_PP_TL ja Elektrilevi OÜ maakaablite projekt P19195_TP_EL).

Saadan elektriprojekti asendiplaani muudatuse Transpordiametiga
kooskõlastamiseks. ASAP. Vastusega väga kiire jalgtee ehitaja soovib
järgmisel nädalal alustada kaevetöödega Muuga tee 202 juures.

Täpsemalt elektriprojekti muudatustest.

1.	Kooskõlastatud elektriprojektis oli planeeritud keskpinge mastile
tugi (maantee suunas). Jalgtee projektis oli jalgtee planeeritud masti ja
toe vahelt. See oleks väga ebaloogiline lahendus. Seega uuel lahendusel on
mastile planeeritud kaks tõmmitsat (Muuga tee 202 suunas). Tõmmitsad
paigaldatakse nii, et ei jää madalpinge maakaablitele ette ja samas ei
oleks vaja Muuga tee 202 kinnistuga sõlmida uut maalepingut (kitsenduse
ala ei tohi suureneda).

2.	Truup T18-6.  Jalgtee projekti raames rajatakse truubipäise
kindlustused ja vajadusel tehakse truubi pesu. Elektriprojekti uues
lahenduses on maakaablid planeeritud truubi juures paigaldada lahtisel
meetodil.

Truubi fotod:

3.	Maakivid, mis tõstetakse nii jalgtee kui ka maakaablite
ehitustöödel ümber, ei tohi jääda elektrikaablite peale. Kivide tõstmine
lahendada koostöös jalgtee ehitaja ja elektritööde tegijaga ning
kokkuleppel Muuga tee 202 kinnistuomanikuga. Teadaolevalt soovib Muuga tee
202 kinnistuomanik neid ca 50 m kaugusele olemasolevast asukohast.

4.	Uus Elektrilevi OÜ maakaablite trass on planeeritud ehitatava
kergliiklustee valgustuse trassi kõrvale. Võimalusel paigaldada see
ühisesse avatud kaevikusse. Lõigus kus tänavavalgustuse kaabel kulgeb
ühises kaevikus Elektrilevi kaablitega, tuleb valgustuse kaabel paigaldada
nii, et see eristuks teistest kaablitest. Tänavavalgustuse kaabel
paigaldada rohelist värvi kaablikaitsetorusse.

5.	Riigitee, 11254 Muuga tee, IKÕ muudatus koostatakse peale
teostustjooniste valmimist.

Lugupidamisega

Tarmo Uusrand

Projektijuht

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

GSM: +372 5298284

 <http://www.thsprojekt.com/> www.thsprojekt.com