Subject: C-608/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Helen Rohtla" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Oct 2025 11:53:59 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/472
Kohtuasja number: C-608/25
Vastuse kuup�ev: 11.11.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: arvetel esitatava teabe n�uded; elektrooniline sideteenus; 
elektroonilise sideteenuse pakkuja; teavitamiskohustus
�iguslikud vormid: direktiiv (EL)  2018/1972

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8413

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium