Subject: Arvamus tegelike kasusaajate andmekogu põhimääruse eelnõu kohta
From: <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Jun 2026 16:26:01 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Esitame Teile arvamuse rahandusministri 6. aprilli 2023. a määruse nr 22 
„Tegelike kasusaajate andmekogu asutamine ja põhimäärus" muutmise eelnõu 
kohta (lisatud failina).

Lugupidamisega

Notarite Koda

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 3. juuni 2026 19:40
Adressaat: Tartu Maakohtu kinnistusosakond <[email-masked]>; 
Finantsinspektsioon <[email-masked]>; FinanceEstonia MTÜ 
<[email-masked]>; Eesti Pangaliit MTÜ <[email-masked]>; 
Notarite Koda <[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; 
Eesti Hasartmängude Korraldajate Liit <[email-masked]>; Eesti Raamatupidajate 
kogu <[email-masked]>; Eesti Kinnisvaramaaklerite koda 
<[email-masked]>; Eesti Digivara Liit MTÜ 
<[email-masked]>; MTÜ Korruptsioonivaba Eesti <[email-masked]>
Teema: Rahandusministri 6. aprilli 2023. a määruse nr 22 „Tegelike 
kasusaajate andmekogu asutamine ja põhimäärus“ muutmine

Tere!

Teile on Rahandusministeeriumi poolt edastatud dokument.

Pealkiri: Rahandusministri 6. aprilli 2023. a määruse nr 22 „Tegelike 
kasusaajate andmekogu asutamine ja põhimäärus“ muutmine

Registreerimise kuupäev: 03.06.2026

Registreerimise number: 1.1-10.1/2400-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/RMIN_logo.png>

Suur-Ameerika 1, Tallinn 10122
Tel. (372) 611 3558
e-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.rahandusministeerium.ee> www.rahandusministeerium.ee