Subject: hambaarstide pädevusest
From: "Heli Paluste" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Agne Ojassaar" <[email-masked]>, "Katrin Roosipuu" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Tiina Sats" <[email-masked]>, "Kersti Esnar" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Apr 2024 16:57:52 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

LP Katrin Metstak

Pöördusite Eesti Hambaarstide Liidu nimel kirjaga Sotsiaalministeeriumi,
Eesti Ortodontide Seltsi, Terviseameti, Tervisekassa ja Tartu Ülikooli
hambaarstiteaduse instituudi poole. Edastasite Eesti Hambaarstide Liidu
ettepanekud hambaarsti pädevuses olevate ortodontiliste teenuste
määratlemise ning täiendõppe osas.

Täname Teid kirja ja konstruktiivsete ettepanekute eest.

Erialaühendused on oma eriala pädevuse olulisteks kandjateks ka lähtuvalt
kehtivatest õigusaktidest. Määrus  Tervishoiuteenuste kvaliteedi tagamise
nõuded <https://www.riigiteataja.ee/akt/123052023050>  annab
erialaühendustele õiguse ja kohustuse oma eriala pädevuse nõuete välja
töötamise ja hindamisega seoses. Kuna jutt käib hambaarstide pädevusest,
siis oleme veendunud, et kirjas toodud ettepanekud on heaks lähtekohaks
edasistes aruteludes koostöös ortodontia erialaühenduse, Tartu Ülikooli
hambaarstiteaduse instituudi, Tervisekassa ja Terviseametiga.

Sotsiaalministeeriumi poolt peame ennatlikuks hakata kommenteerima
üksikuid kirjas toodud ettepanekuid ja seisukohti enne ühiseid arutelusid.
Kuna teadaolevalt on Tervisekassas hambaravi teema eest vastutav töötaja
vahetumas, siis võtame maikuusse planeeritud kohtumise korraldamise
initsiatiivi Sotsiaalministeeriumile ajutiselt üle ning korraldame seda
koostöös Tervisekassa kolleegidega.

Anname planeeritava koosoleku aja teada lähiajal.

Kohtumiseni!

Lugupidamisega

Heli Paluste
tervishoiuvõrgu juht | Tervisesüsteemi arendamise osakond
 | [email-masked]

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1 | 10122 Tallinn
626 9301 |  <http://www.sm.ee/et> http://www.sm.ee