Subject: FW: Küsimus Hüüru–Alliku–Saue teega (2,06 km) ristumise kohta, projekt LC3584
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Oct 2025 15:05:04 +0300

From: Alexander Moroz <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 9, 2025 2:33 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Küsimus Hüüru–Alliku–Saue teega (2,06 km) ristumise kohta,
projekt LC3584

Tere

Nagu telefonivestluses kokku leppisime, kirjutan seoses Elektrilevi OÜ
elektrivõrguga liitumisprojektiga aadressil Klaoksemetsa, Hüüru küla, Saue
vald.  Projekt LC3584.

Projekti raames ristume Transpordiameti teega. Tee nr 11185,
Hüüru–Alliku–Saue tee, ristumine teekilomeetril 2,06.

Probleem on seotud kahe maakaabliga, mis paiknevad kinnistul 11185
Hüüru–Alliku–Saue tee L15.

Meil on teostusjoonised, kuid nendel näidatud kaablite paigaldussügavus on
orienteeruv.

Puurimisel on oht kaableid kahjustada. Keskpinge kaabel suundub KM/MP
alajaama, mis ei ole reserveeritud (varutoitega), mis tähendab, et selle
kaabli kahjustuse korral ei ole võimalik tarbijaid teisest allikast
varustada.

Seetõttu soovime kinnistul 11185 Hüüru–Alliku–Saue tee L15 olemasolevad
kaablid kahjustuste vältimiseks käsitsi lahti kaevata.

Saadan Teile projektifailid tutvumiseks.

Palun andke teada, kas võime esitada tehnilise lahenduse Transpordiametile
kooskõlastamiseks sellisel kujul?

Lugupidamisega
Alexander Moroz
Projekteerija

Elektrilevi OÜ
+372 5354 4098 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>