Subject: Elektriprojekti LC2301 kooskõlastamine
From: "Rummel, Uudo" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 16 Oct 2024 16:53:53 +0300

Tere.

Saadan kooskõlastamiseks elektriprojekti „LC2301 Põlluheina kinnistu
liitumine Komsi külas, Otepää vallas, Valga maakonnas“ (manuses
kooskõlastuse taotlus, seletuskiri ja asendiplaanid   DWG ja PDF
formaadis).

Projekteeritud rajatised asuvad riigitee nr.23175 Pühajärve – Pukamõisa
tee kaitsevööndis km 14,42 – 14,61.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Uudo Rummel

projekteerija

Tomuski tee 2, 71067 Mustivere küla Viljandi vald

Mob +372 5164549

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.