Subject: PL24-20-59. Põrguvälja tee 25e elektrivarustus.
From: "Irina Gering" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 15 May 2025 09:50:16 +0300

Tere.

OÜ Pluvo Eesti tegeleb Põrguvälja tee 25e elektrivarustuse
projekteerimisega Elektrilevi OÜ tellimusel.

Kuna paigaldatav maakaabel satub Transpordiamaetile kuuluva kinnistu
kaitsevööndialasse, siis palun kooskõlastust elektrivarustuse lahendusele.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.