Subject: FW: Puhtale energiale ülemineku rahastamine
From: "Info - RAM" <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 13:46:19 +0300

From: Ljudmila Sokolnikova - RAM <[email-masked]>
Sent: Monday, July 27, 2026 1:23 PM
To: Info - RAM <[email-masked]>
Subject: FW: Puhtale energiale ülemineku rahastamine

From: Kristjan Kalda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 27, 2026 10:08 AM
To: Ljudmila Sokolnikova - RAM <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Sirli Vaksmann <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Monica Hankov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Puhtale energiale ülemineku rahastamine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, Ljudmila

Saatsite meile kirja sooviga saada näidiseid puhtale energiale ülemineku 
toetamise finantsinstrumentidest. KIKis oleme energeetika valdkonna 
meetmetele andnud ainult toetuseid. Seetõttu näidiseid FIde kohta saata anda 
ei ole.

Parimaga

Kristjan Kalda

Toetuste arenduse üksuse juht

KESKKONNAINVESTEERINGUTE KESKUS

Narva mnt 7a, Tallinn

Tel: 5880 0265

 <https://kik.ee/> www.kik.ee

 <https://keskkonnainvesteeringutekeskus.sendsmaily.net/landing-pages/6ced13c9-2afd-417e-ac87-0f912791c444/html/> 
Liitu KIKi uudiskirjaga