Subject: Päring iseseisva füsioteraapia tegevusloa nõuete kohta
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 12:20:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseameti spetsialist,

Borasy OÜ soovib taotleda tegevusluba iseseisva füsioteraapiateenuse 
osutamiseks.

Palume selgitada, kas allpool kirjeldatud ruumid vastavad tegevusloa 
nõuetele.

Ruumide kirjeldus:

*	üldpind 75 m²;
*	kolm kabinetti, igaüks 17 m²;
*	ruumid asuvad hoone 1. korrusel;
*	sissepääs on ratastooliga ligipääsetav ning olemas on kaldtee;
*	olemas on invatualett ja eraldi tavaline tualett;
*	mõlemas tualetis on sooja ja külma veega kraanikauss;
*	kabinetides kraanikausse ei ole;
*	igas kabinetis on käte antiseptikum.

Palume vastata järgmistele küsimustele:

1.	Kas kirjeldatud ruumid vastavad nõuetele iseseisva füsioteraapiateenuse 
tegevusloa saamiseks?
2.	Kas kraanikausi olemasolu igas füsioteraapia kabinetis on kohustuslik, 
kui kätepesuvõimalus asub vahetult kõrval olevates tualettruumides?
3.	Kui kraanikauss peab olema igas kabinetis, siis palume viidata 
õigusaktile või nõudele, millest see kohustus tuleneb.
4.	Kas samades ruumides on lubatud osutada samaaegselt:

*	Sotsiaalkindlustusameti rahastatavaid sotsiaalse rehabilitatsiooni 
teenuseid (SRT);
*	Terviseameti tegevusloa alusel füsioteraapiateenuseid,

kui teenuste dokumentatsioon ja arvestus peetakse eraldi?

Täname Teid vastuse eest.

Lugupidamisega,

Borasy OÜ