Subject: Teabenõue ja selgitustaotlus
From: "Priit Toobal" <[email-masked]>
To: Põhja-Sakala Vallavalitsus <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Apr 2024 11:14:45 +0300

Tere,

Esitan vastavalt Kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse paragrahvile 26
volikogu liikme teabenõude ja selgitustaotluse.

Palun esitada mulle Vastemõisa lasteaia moodullasteaia rendileping ehk
leping, millega moodullasteaed Vastemõisa lasteaiale/Põhja-Sakala vallale
renditi.

Selgitustaotlusena palun vallavalitsuse seisukohta ja arusaama lepingu
sisust ja hoone tulevikust.

Kas tegemist on rendilepinguga või kasutusrendi lepinguga ehk kas rendi
perioodi lõppedes on võimalik moodulhoone välja osta? Milline on sellisel
juhul väljaostu jääkväärtus? Millised on vallavalitsuse plaanid seoses
moodulhoonega, kui rendiperiood lõpeb?

Lugupidamisega,

Priit Toobal
volikogu liige

MTÜ Meie Põhja-Sakala
+372 506 2283
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <https://www.pohja-sakala.ee/>