Subject: Fwd: Teavitus: Transtar Temposarja rattavõistlused 2026 (Tartu linn, Nõo vald, Luunja vald, Peipsiääre vald)
From: <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Mon, 27 Jul 2026 09:02:57 +0300

Tere,

teavitan veelkord üle, et 29.07.2026 kell 18-21 toimub järjekordne etapp 
Transtar Temposarjast Vorbusel.

Võistlejad kulgevad Vorbuse-Kardla teel Vorbuse mõisast kuni Tallinna 
maanteeni, ja tagasi ajavahemikus 18:00 kuni 21:00.

Liiklusmärgid on paigaldatud ja liiklusreguleerijad rajal vastavalt manuses 
olevale skeemile.

Lugupidamisega,

Võistluse peakorraldaja Riina Klais-Peets

5615056

---------- Edastatud sõnum ----------
Saatja: [email-masked]
Kuupäev: Thursday, 12. March 2026 kell 08:34
Pealkiri: Teavitus: Transtar Temposarja rattavõistlused 2026 (Tartu linn, 
Nõo vald, Luunja vald, Peipsiääre vald)
Adressaat: [email-masked]

Tere

Annan Politsei- ja Piirivalveameti Lõuna prefektuurile teada, et 2026. aasta 
kevad-suve jooksul toimub Tartumaal harrastusratturitele suunatud 
eraldistardivõistluste sari Transtar Temposari.

Tegemist on individuaalse eraldistardi formaadis rattavõistlustega, kus 
osalejad stardivad ükshaaval ning läbivad kindla distantsi avalikel teedel. 
Sarjas osaleb ühel etapil tavaliselt ligikaudu 100–120 ratturit, sealhulgas 
ka noorteklassi võistlejad. Võistluste korraldamisel kasutatakse 
kooskõlastatud ajutist liikluskorraldust.

Saadan kirjaga kaasa Transpordiameti poolt kooskõlastatud liikluskorralduse 
skeemi(d).

Palun käesolevat kirja käsitleda teavitusena ürituse toimumise kohta. Kui 
Politsei- ja Piirivalveametil on seoses ürituse korraldamisega täiendavaid 
soovitusi, tingimusi või juhiseid, siis olen ka nende eest väga tänulik!

Lugupidamisega

Riina Klais-Peets

Võistluse korraldaja (Tartu rattaklubi)

56150856
[email-masked]