Subject: Ed: Kiisa GEJ ja 11152
From: "Heiki Kalberg" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 11:30:04 +0300

Tere!

Kuna Marek on puhkusel, siis edastan taotluse üldaadressile. Soovime
seisukohta kirjas käsitletud ristmiku kasutamistingimuste osas.

Heade soovidega

Heiki Kalberg

Tel: 509 1874

AB Artes Terrae OÜ

Saatja: Heiki Kalberg
Saatmisaeg: neljapäev, 2. juuli 2026 11:27
Adressaat: Marek Lind <[email-masked]>
Koopia: Valdur Viiklepp <[email-masked]>; Rainer Raud <[email-masked]>
Teema: Kiisa GEJ ja 11152

Tere, Marek!

Koostame Saku vallas Kiisa gaasielektrijaama planeeringut, mille teemal
oleme varasemalt suhelnud ning mille kohta TrA on viimati andnud sisendit
kirjaga 03.11.2025 nr 7.2-1/25/8950-4.

Kuna Saku valla jätkuv kindel seisukoht on, et ehitusaegne transport ei
tohi käia läbi Kiisa ja Kurtna asulate, siis on meil alernatiivina
kaalumisel, kas on võimalik ehitusaegne transport teha allpool näidatud
ristmiku kaudu. Palun Sult Transpordiameti poolset seisukohta, et kas ja
mis tingimustel on võimalik ehitusaegse transpordi korraldamine selle
viidatud ristmiku kaudu. Need tingimused on meil edaise kaalumise aluseks.

Kui tekib täiendavaid küsimusi, pigem helista (aga vajadusle kirjuta).

Heade soovidega

Heiki Kalberg

Tel: 509 1874

AB Artes Terrae OÜ