Subject: Küsimus seoses registreerimislehega
From: "Mari Annilo" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Mon, 20 May 2024 12:05:13 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Küsin nõu seoses ühe andmekaitsealase teema kohta. Meie kool kasutab HTM RKT 
koolituste jaoks Registreerimislehte koolituskordade kohta, kuhu iga osaleja 
kirjutab oma osalemise kohta oma ees- ja perekonnanime ja allkirja.

Meie kool on sellele teabele määranud juurdepääsupiirangu, mis kajastub 
kooli dokumentide loetelus ning oleme trükkinud selle märke ka igale 
registreerimislehele (lisan näidiseks ka kasutatava vormi):
Asutusesiseseks kasutamiseks
alates 17.01.2023 kuni 17.01.2098
AvTS § 35 lg 1 p 12

Minu küsimus on, kas AvTS § 35 lg 1 p 12 on siinkohal õigesti kasutatud? Kas 
AK märke kasutamine registreerimislehel (nö trükkimine vormile) on asutuse 
enda otsustada?

Tervitades

Mari Annilo

Järvamaa Kutsehariduskeskus

Kantseleispetsialist-juhiabi

Tel: 525 3736

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>