Subject: C-547/26
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Mari-Liis Kupri - KLIM" <[email-masked]>, "Triin Nymann - KLIM" <[email-masked]>,Eda Pärtel - KLIM <[email-masked]>, "Ave Henberg - KLIM" <[email-masked]>, "Elina Lehestik - KLIM" <[email-masked]>, "Kliimaministeerium info - KLIM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - TTJA" <[email-masked]>, "Helen Rohtla - TTJA" <[email-masked]>, "Kristina Vaksmaa-Tammaru - TTJA
Date: Fri, 10 Jul 2026 15:22:31 +0300

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/373
Kohtuasja number: C-547/26
Vastuse kuup�ev: 24.07.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: eba�iglased tingimused tarbijalepingutes; lennuteenuse osutamine; 
lisatasu; pagas; t��ptingimus
�iguslikud vormid: direktiiv 93/13/EM�; m��rus (E�) nr 1008/2008

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8889

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium