Subject: Fwd: Lauri kinnistu mahasõidu ja juurdepääsuteede kooskõlastus
From: "Marko Toode" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Sat, 14 Jun 2025 13:10:10 +0300

Tere

Esitan projekti Lauri kinnistu  (72101:001:0473) mahasõidu projekti , mis 
asub Saare maakonnas, Saaremaa vallas,Möldri külas Lõmala – Kaugatoma tee nr 
21108 kilomeetril 3,04.
korduvkooskõlastusele. Projektiga tegeles Rita Žereen.

Projekt asub siin: 
https://www.dropbox.com/scl/fo/qoe4ouheggzs8flop1big/AHy8PYst1fq5s2Pv9MAKq3Q?rlkey=1dri90k2pzzrp0sam0x785sut 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/qoe4ouheggzs8flop1big/AHy8PYst1fq5s2Pv9MAKq3Q?rlkey=1dri90k2pzzrp0sam0x785sut&st=pzw2xjjn&dl=0> 
&st=pzw2xjjn&dl=0

Vastused Ritale:

1.	Palume seletuskirja 2.1.1 täpsustada Lauri kinnistu katastritunnus 
(66601:002:0336 Tartu maakond Elva vald Suure-Rakke küla Väike-Vanause). 
Parandatud
2.	Lisada projekti tiitellehele info koostaja kohta. Projekteerija info 
lisatud tiitellehele
3.	Viia seletuskir  p 2.1.7 ja  AS-4-02_Plaan (2025_039) omavahel 
vastavusse;  „Lisaks tüüpjoonistele, tuleb kõik truupide sisse- ja 
väljavoolud kindlustada

tardkivist munakivi-dega betoonalusel, mille maht sisaldub truupide ehituse 
mahus. Väljavoolude juures on ette nähtud ka kraavide põhja ja nõlvade

kindlustamine killustikuga vastavalt tüüpjoonisele.“ Näidata truubiotste 
kindlustamine asendiplaanil. Tänan tähelepanu juhtimast. Seletuskirjas oli 
tekstiline viga, mille ära parandasin. Lisasin asendiplaanile kindlustuse 
tingmärgi. Ehitaja peab lähtuma tüüpjoonisel toodud mõõtmetest.

---------- Forwarded message ---------
From: Rita Źereen <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: Fri, Jun 13, 2025 at 1:20 PM
Subject: RE: Lauri kinnistu mahasõidu ja juurdepääsuteede kooskõlastus
To: Marko Toode <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Lauri kinnistu mahasõidu projektist

Olete esitanud Transpordiametile ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks 
riigitee nr 21108 Lõmala-Kaugatoma tee km 3,04 ristumiskoha ehitusprojekti

„ Lauri kinnistu mahasõidu ja juurdepääsuteede ehitusprojekt. Lõmala – 
Kaugatoma tee nr 22108 kilomeetril 3,04.Põhiprojekt.“ TODesing OÜ , töö nr 
2025_0039.“

  Palume projekti korrigeerid arvestades järgmist.

1.	Palume seletuskirja 2.1.1 täpsustada Lauri kinnistu katastritunnus 
(66601:002:0336 Tartu maakond Elva vald Suure-Rakke küla Väike-Vanause).
2.	Lisada projekti tiitellehele info koostaja kohta.
3.	Viia seletuskir  p 2.1.7 ja  AS-4-02_Plaan (2025_039) omavahel 
vastavusse;  „Lisaks tüüpjoonistele, tuleb kõik truupide sisse- ja 
väljavoolud kindlustada

tardkivist munakivi-dega betoonalusel, mille maht sisaldub truupide ehituse 
mahus. Väljavoolude juures on ette nähtud ka kraavide põhja ja nõlvade

kindlustamine killustikuga vastavalt tüüpjoonisele.“ Näidata truubiotste 
kindlustamine asendiplaanil.

Projekt peab olema koostatud vastavuses EhS § 13 lg 3 ja majandus-ja 
taristuministri 17. juuli 2015 määruse nr 97 „Nõuded ehitusprojektile“ (§ 2 
lg 1).

Korrigeeritud projekt palume esitada Transpordiametile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
kooskõlastamiseks.

From: Marko Toode <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 16, 2025 12:44 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Lauri kinnistu mahasõidu ja juurdepääsuteede kooskõlastus

Tere

Soovin edastada Lauri kinnistu mahasõidu projekti kooskõlastamiseks. Lauri 
kinnistu  (72101:001:0473) asub Saare maakonnas, Saaremaa vallas,Möldri 
külas Lõmala – Kaugatoma tee nr 21108 kilomeetril 3,04.

Projekt on kättesaadav alloleva dropboxi linki kaudu.

https://www.dropbox.com/scl/fo/qoe4ouheggzs8flop1big/AHy8PYst1fq5s2Pv9MAKq3Q?rlkey=1dri90k2pzzrp0sam0x785sut 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/qoe4ouheggzs8flop1big/AHy8PYst1fq5s2Pv9MAKq3Q?rlkey=1dri90k2pzzrp0sam0x785sut&st=lhwhhtbz&dl=0> 
&st=lhwhhtbz&dl=0

Marko Toode