Subject: Hiiu maakond „Käina 35/10 kV, Heltermaa 10 kV F, Salinõmme haruliini rek. Kalgi k., Salinõmme k., Hiiumaa vald, Hiiu maakond“ muudatus II
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Mar 2025 11:01:12 +0200

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 7.1-2/24/13638-3

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Laur Tarmo <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 18, 2025 10:47 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: AS Enersense töö nr IP6540 „Käina 35/10 kV, Heltermaa 10 kV F,
Salinõmme haruliini rekonstrueerimine. Tööprojekt. Kalgi k., Salinõmme k.,
Hiiumaa vald, Hiiu maakond“

Tere,

Elektrilevi soovib teha projekti paranduse – plaanis on 10 kV õhuliini
haruliin, mis algselt pidi rekonstrueeritama, demonteerida ning paigaldada
uus 10 kV maakaabel. Seoses sellega oleks vaja muuta 10 kV harukilbi
asukohta vastavalt lisatud eskiisile.

Tööga IP6540 projekteeritud 10 kV kaablitrassi asukoht piki
Suuremõisa-Salinõmme teed jääb samaks.

Lugupidamisega,

Tarmo Laur

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 51 36 891

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Energia 4, 80042 Pärnu, Eesti

www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://twitter.com/EnersenseAs>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.