Subject: Rahvastikuregistri rike
From: "Rainer Kullarand" <[email-masked]>
To: "SMIT_RR_SMS_list" <[email-masked]>, "SMIT_rrrike" <[email-masked]>
Date: Mon, 6 Oct 2025 10:39:26 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Anname teada, et rahvastikuregistri töö on häiritud, alates ca 10.07, täna
hommikul…

Hetkel ei ole teada millest probleem tuleneb.

Tegeleme probleemi tuvastamise ja lahendamisega.

Vabandame ebamugavuste pärast!

Rainer Kullarand

tooteomanik

5473 0217

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus

 <https://www.smit.ee/>  <https://www.facebook.com/SMIT2.0/>
<https://www.instagram.com/smit.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/smit-it-and-development-centre-estonia/m
ycompany/>