Subject: Veebivormi edastus: Taotlus hinnangu väljastamiseks haridusasutusele tervisekaitsenõuetele vastavuse kohta
From: "Terviseamet" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Oct 2025 14:41:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Sisestuse kuupäev K, 01/10/2025 - 14:38

Sisestaja: vportal_rest

Sisestatud veebivormi info:

ASUTUS
koolieelne lasteasutus

Taotleja nimi (asutuse nimi või füüsilise isiku ees- ja perekonnanimi; 
registrikood/isikukood)
KicaDaycare OÜ, Regitri number 16869257

Taotleja juriidiline aadress/telefon/e-post
Pärnu maantee 130, II korrus Tallinn 11317/[email-masked]

Taotleja või kontaktisiku kontaktandmed
Kirsti Lepp, 53826650; [email-masked]

Koolieelse lasteasutuse aadress
Pärnu maantee 130 (II korrus), Tallinn 11317

Planeeritud rühmade arv
2

TAOTLUSE ESITAJA KINNITAB, ET NÕUSTUB ASJAKOHASE KONTROLLTOIMINGU 
LÄBIVIIMISEGA
Jah

Taotluse esitamise kuupäev
2025-10-01

Taotluse esitaja nimi
Kirsti Lepp

joogivee analüüs

Joogivee tulemused_m-signed.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/2010/Joogivee%20tulemused_m-signed.pdf> 
(201.26 KB)

valgustustiheduse mõõtmistulemused

Joonis.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/2010/Joonis.pdf> 
(108.21 KB)

ventilatsiooni õhuhulkade mõõtmistulemused

LASTEHOID 224-029.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/2010/LASTEHOID%20224-029.pdf> 
(773.13 KB)

tehnoseadmete mürataseme mõõtmistulemused

LASTEHOID 224-029_0.pdf 
<http://terviseamet-web-64-headless.vportal-terviseamet.svc.cluster.local/system/files/webform/taotlus_haridusasutused/2010/LASTEHOID%20224-029_0.pdf> 
(773.13 KB)