Subject: Selgitus täitmisregistri kaudu tehtavate päringute teemal | Justiits- ja Digiministeerium
From: "Kaido Loor" <[email-masked]>
To: "Aivar Pau - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Jul 2025 15:23:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

https://www.justdigi.ee/uudised/selgitus-taitmisregistri-kaudu-tehtavate-p
aringute-teemal

Tere,

Viitega ülaltoodule, palun mulle selgitada, kas seadusega on kooskõlas
täitmisregistri kasutamine päringuteks krediidiasutustesse isikute suhtes,
kes ei ole täitemenetluse võlgnikud ega võlgnikuga mõistlikult (nt
töölepinguga, kooseluga) seotud isikud? Palun arvetada TMS § 63 lg 1:
"Täitmisregister on riigi infosüsteemi andmekogu, mille eesmärk on: [...]
1) täitemenetluse andmete kogumine ja nendele andmetele juurdepääsu
võimaldamine; [...]."
(https://www.riigiteataja.ee/akt/112032015087?leiaKehtiv#para63).

Lugupidamisega,

Kaido Loor

Managing Partner / Juhtivpartner

Vandeadvokaat / Attorney-at-Law

Mobile

Email

Teams

Web

Office

(+372) 5646 5758

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <sip:[email-masked]> sip:[email-masked]

 <http://www.abloor.ee/> www.abloor.ee

Tõnismägi 3A, Tallinn

5 korrus/floor

Tasuta kliendiparkla: sõida Hariduse 1 ja helista mulle.

Broneeri aeg:  <https://calendar.app.google/P15Drv9M4fDWABbx9>
https://calendar.app.google/P15Drv9M4fDWABbx9