Subject: Arvamus tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu kohta
From: "Indrek Lass" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 23:30:34 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Manuses on Reitan Convenience Estonia AS arvamus tubakaseaduse ja
riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu kohta.

Heade soovidega

Indrek Lass

Turundus- ja kommunikatsioonijuht

+372 5649 5371

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

REITAN CONVENIENCE ESTONIA AS

Lõõtsa 1a, 11415 Tallinn

EESTI

Muudame mugavuskaubanduse kestlikuks ja kestlikkuse mugavaks.

Edastatud teave on mõeldud ainult isikule või asutusele, kellele see on
adresseeritud, ja see võib sisaldada konfidentsiaalseid ja / või
privilegeeritud materjale. Selle teabe mis tahes läbivaatamine,
edastamine, levitamine või muul viisil kasutamine või sellele tuginedes
tegutsemine muudel isikutel või asutustel kui kavandatud saaja on
keelatud. Kui saite selle ekslikult, võtke palun ühendust saatjaga ja
kustutage materjal kõigist arvutitest! Lisateavet meie privaatsusteabe
kohta leiate meie  <https://rkiosk.ee/privaatsusteave/> veebilehelt.