Subject: Arvamus määruse „Erialaliitude rahvusvahelistumise edendamise toetus“ eelnõu kohta
From: "Info Aadress" <[email-masked]>
To: "mkm info" <[email-masked]>, "Anneli Arro"
Cc: Jana Silaškova (ITL) <[email-masked]>
Date: Mon, 12 May 2025 15:13:06 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastame Teile Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni Liidu
12.05.2025 kirja nr 2.1-1/82-1 „Arvamus määruse „Erialaliitude
rahvusvahelistumise edendamise toetus“ eelnõu kohta“.

Lugupidamisega

Heleri Vahemäe

Büroojuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

Lõõtsa 2B

11415 Tallinn

Mob 5115521

Tel 6177 145

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.itl.ee/> www.itl.ee