Subject: [EIS] Ülesanne täitmiseks: eelnõu RIIGIKOGU/26-0982 - "Hasartmängumaksu seaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu (824 SE)"
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Sep 2026 11:12:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

EISi teade

Eelnõude infosüsteemis (EIS) on antud täitmiseks ülesanne.
Eelnõu toimik: RIIGIKOGU/26-0982 - Hasartmängumaksu seaduse ja teiste 
seaduste muutmise seaduse eelnõu (824 SE)

Eelnõu kohta seisukoha esitamine vastavalt Riigikantselei 4.9.2026 
resolutsioonile.

Osapooled: Rahandusministeerium

Tähtaeg: 24.09.2026 23:59

Ülesandega seonduvad dokumendid on kättesaadavad EISis.
Link eelnõu toimiku vaatele: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/955d68e5-bffd-4fde-80f0-0ff82d27e03b
Link menetlusetapile: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/955d68e5-bffd-4fde-80f0-0ff82d27e03b?activity=2

Eelnõude infosüsteem (EIS)
https://eelnoud.valitsus.ee/main