Subject: RE: MyygituluEMTAK_jargi teenuse avamise taotlus
From: Reimo Nõgu <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman - RIK" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 May 2026 09:54:16 +0300

Tere Hedi,

Lisasin manusena uuesti mõlema teenuse avamise taotluse, mul läks vist sassi 
vahepeal kumb sai juba saadetud. Vajame mõlemat, nii 
ettevotjaDokumentideLoetelu_v1 , kui ka xbrlAruandeNaitajad_v1/v1.

Parimat,

Reimo

From: Hedi Stenman - RIK <[email-masked]>
Sent: Friday, May 8, 2026 9:42 AM
To: Reimo Nõgu <[email-masked]>
Subject: RE: MyygituluEMTAK_jargi teenuse avamise taotlus

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere Reimo

Oli selle nädala alguses puhkusel ja hakkasin nüüd selle avaldusega 
tegelema.

Täpsustaksin üle, avada soovisite ju lisaks teenuse 
ettevotjaDokumentideLoetelu_v1 ?

Praegu on avalduses märgitud teenusena xbrlAruandeNaitajad_v1/v1

Tervitades

Hedi Stenman

From: Reimo Nõgu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, May 4, 2026 11:33 AM
To: Hedi Stenman - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: MyygituluEMTAK_jargi teenuse avamise taotlus

Tere Hedi,

Saadan MyygituluEMTAK_jargi teenuse avamise taotluse.

Parimat,

Reimo

From: Hedi Stenman - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 20, 2026 2:54 PM
To: Reimo Nõgu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: MyygituluEMTAK_jargi teenuse avamise taotlus

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Eraldi taotlus uue teenuse jaoks oleks hea.

Hedi Stenman

From: Reimo Nõgu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 20, 2026 2:45 PM
To: Hedi Stenman - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: MyygituluEMTAK_jargi teenuse avamise taotlus

Tere,

Suur aitäh vastuse eest, pilt sai selgemaks. Nüüd oleks siis vajadus ka 
ettevotjaDokumentideLoetelu_v1 avada. Kas teen eraldi uue taotluse või teen 
uue, kus on nii ettevotjaDokumentideLoetelu_v1 , kui ka MyygituluEMTAK_jargi 
on ühes koos?

Parimat,

Reimo

From: Hedi Stenman - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 20, 2026 1:45 PM
To: Reimo Nõgu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: MyygituluEMTAK_jargi teenuse avamise taotlus

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere

Seda võiks teha kombinatsioonis päringuga ettevotjaDokumentideLoetelu_v1

Dokumentide loetelus saab kätte mis kuupäeval mis perioodi aruanne on 
esitatud ja selle kuupäeva järgi saab teha siis müügitulu päringu.

Näide

<ns1:ettevotjaDokumentideLoetelu_v1Response>

<ns1:paring>

<ns1:ariregistri_kood>10000018</ns1:ariregistri_kood>

<ns1:dokumendi_liik>A</ns1:dokumendi_liik>

</ns1:paring>

<ns1:keha>

<ns1:ettevotja_dokumendid>

<ns1:dokumendi_id>9010158392</ns1:dokumendi_id>

<ns1:ariregistri_kood>10000018</ns1:ariregistri_kood>

<ns1:dokumendi_liik>A</ns1:dokumendi_liik>

<ns1:dokumendi_nimetus>Majandusaasta aruanne PDF</ns1:dokumendi_nimetus>

<ns1:dokumendi_suurus>848823</ns1:dokumendi_suurus>

<ns1:dokumendi_seisu_kuupaev>2023-06-21Z</ns1:dokumendi_seisu_kuupaev>

<ns1:dokumendi_kehtivus>K</ns1:dokumendi_kehtivus>

<ns1:aruande_liik>A</ns1:aruande_liik>

<ns1:aruandeaasta>2022</ns1:aruandeaasta>

<ns1:dokumendi_url>https://ariregister.rik.ee/est/company/10000018/file/9010158392 
<https://ariregister.rik.ee/est/company/10000018/file/9010158392%3c/ns1:dokumendi_url> 
</ns1:dokumendi_url>

</ns1:ettevotja_dokumendid>

<ns1:ettevotja_dokumendid>

<ns1:dokumendi_id>9011562809</ns1:dokumendi_id>

<ns1:ariregistri_kood>10000018</ns1:ariregistri_kood>

<ns1:dokumendi_liik>A</ns1:dokumendi_liik>

<ns1:dokumendi_nimetus>Majandusaasta aruanne PDF</ns1:dokumendi_nimetus>

<ns1:dokumendi_suurus>170580</ns1:dokumendi_suurus>

<ns1:dokumendi_seisu_kuupaev>2024-06-18Z</ns1:dokumendi_seisu_kuupaev>

<ns1:dokumendi_kehtivus>K</ns1:dokumendi_kehtivus>

<ns1:aruande_liik>A</ns1:aruande_liik>

<ns1:aruandeaasta>2023</ns1:aruandeaasta>

<ns1:dokumendi_url>https://ariregister.rik.ee/est/company/10000018/file/9011562809 
<https://ariregister.rik.ee/est/company/10000018/file/9011562809%3c/ns1:dokumendi_url> 
</ns1:dokumendi_url>

</ns1:ettevotja_dokumendid>

<ns1:ettevotja_dokumendid>

<ns1:dokumendi_id>9013046883</ns1:dokumendi_id>

<ns1:ariregistri_kood>10000018</ns1:ariregistri_kood>

<ns1:dokumendi_liik>A</ns1:dokumendi_liik>

<ns1:dokumendi_nimetus>Majandusaasta aruanne PDF</ns1:dokumendi_nimetus>

<ns1:dokumendi_suurus>187797</ns1:dokumendi_suurus>

<ns1:dokumendi_seisu_kuupaev>2025-06-20Z</ns1:dokumendi_seisu_kuupaev>

<ns1:dokumendi_kehtivus>K</ns1:dokumendi_kehtivus>

<ns1:aruande_liik>A</ns1:aruande_liik>

<ns1:aruandeaasta>2024</ns1:aruandeaasta>

<ns1:dokumendi_url>https://ariregister.rik.ee/est/company/10000018/file/9013046883 
<https://ariregister.rik.ee/est/company/10000018/file/9013046883%3c/ns1:dokumendi_url> 
</ns1:dokumendi_url>

</ns1:ettevotja_dokumendid>

Viimane 2024 aruanne selle ettevõtte kohta esitati 20.06.2025, selle 
kuupäevaga teha siis müügitulu päring.

<ns1:aruandeMyygituluEMTAKjargi_v1Response>

<ns1:paring>

<ns1:esitatud_algus>2025-06-20T00:00:00Z</ns1:esitatud_algus>

<ns1:esitatud_lopp>2025-06-21T00:00:00Z</ns1:esitatud_lopp>

<ns1:ariregistri_kood>10000018</ns1:ariregistri_kood>

<ns1:aruande_aasta>2024</ns1:aruande_aasta>

</ns1:paring>

<ns1:keha>

<ns1:kirjed>

<ns1:item>

<ns1:ariregistri_kood>10000018</ns1:ariregistri_kood>

<ns1:oiguslik_vorm>5</ns1:oiguslik_vorm>

<ns1:esitamise_aeg>2025-06-20Z</ns1:esitamise_aeg>

<ns1:aasta>2024</ns1:aasta>

<ns1:myygituluta_tegutsev_ettevote>false</ns1:myygituluta_tegutsev_ettevote>

<ns1:myygitulud>

<ns1:item>

<ns1:emtak_kood>47811</ns1:emtak_kood>

<ns1:emtak_versioon>EMTAK 2025</ns1:emtak_versioon>

<ns1:summa>117713500.00</ns1:summa>

<ns1:summa_protsent>83.90</ns1:summa_protsent>

<ns1:summa_koef>1.00</ns1:summa_koef>

<ns1:pohitegevus>true</ns1:pohitegevus>

</ns1:item>

<ns1:item>

<ns1:emtak_kood>47821</ns1:emtak_kood>

<ns1:emtak_versioon>EMTAK 2025</ns1:emtak_versioon>

<ns1:summa>12711984.00</ns1:summa>

<ns1:summa_protsent>9.06</ns1:summa_protsent>

<ns1:summa_koef>1.00</ns1:summa_koef>

<ns1:pohitegevus>false</ns1:pohitegevus>

</ns1:item>

<ns1:item>

<ns1:emtak_kood>95311</ns1:emtak_kood>

<ns1:emtak_versioon>EMTAK 2025</ns1:emtak_versioon>

<ns1:summa>9691195.00</ns1:summa>

<ns1:summa_protsent>6.91</ns1:summa_protsent>

<ns1:summa_koef>1.00</ns1:summa_koef>

<ns1:pohitegevus>false</ns1:pohitegevus>

</ns1:item>

</ns1:myygitulud>

</ns1:item>

</ns1:kirjed>

<ns1:leitud_kirjete_arv>3</ns1:leitud_kirjete_arv>

</ns1:keha>

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Hedi Stenman
Kliendihaldur
Klienditoe tiim
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252> 
<http://www.instagram.com/rikikad> 
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>
      <https://www.rik.ee/> www.rik.ee

From: Reimo Nõgu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 17, 2026 9:58 AM
To: Hedi Stenman - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: MyygituluEMTAK_jargi teenuse avamise taotlus

Tere Hedi,

Täpsustaksin veidi veel, sest pole päris selge ja loodetavasti saad aidata.

Meil on soov eesti.ee’s välja kuvada ettevõtte müügitulu (kõige värskemat, 
mis võimalik). Müügitulu teenuse päringus on esitamise periood kohustuslik 
ning selle maksimaalne vahemik on 7 päeva, aga meil puudub info millal 
aruanne tegelikult esitati ja ei ole võimalik teada, millise 7‑päevase 
vahemikuga päring tuleks teha.

Kas on selle teenuse jaoks ette nähtud konkreetne kasutusmuster selliste 
juhtumite jaoks või on teenuse eeldus, et aruande esitamise kuupäev peab 
tulema mõnest muust allikast?

Parimat,

Reimo

From: Hedi Stenman - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 14, 2026 1:36 PM
To: Reimo Nõgu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: MyygituluEMTAK_jargi teenuse avamise taotlus

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere

Jah, päringu periood on 1 nädal.

Kui aruande aastat mitte lisada, siis juhul kui sisendis antud perioodil on 
ettevõtja esitanud mitu aruannet, siis tulevad kõikide andmed päringuga 
välja.

Hedi Stenman

From: Reimo Nõgu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 14, 2026 10:13 AM
To: Hedi Stenman - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: MyygituluEMTAK_jargi teenuse avamise taotlus

Tere,

Täpsustaksin veel paar asja igaks juhuks üle.

1.	api teenusel on kohustuslikud sisendparameetrid esitatud_algus ja 
esitatud_lopp. Vastavalt Äriregistri X‑tee teenuse dokumentatsioonile ei 
tohi nende vahemik ületada ühte nädalat. Kas see kehtib ka Riigi- ja KOV 
X-tee teenuse puhul?
2.	kui sisendina ei anta ette parameetrit 'aruande_aasta' väärtust, kas siis 
võib ühe ettevõtte kohta tulla mitme majandusaasta aruande andmed

Parimat,

Reimo

From: Hedi Stenman - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 13, 2026 3:31 PM
To: Reimo Nõgu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: MyygituluEMTAK_jargi teenuse avamise taotlus

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

See on avaandmete API teenus, mis on mõeldud kasutamiseks äriühingutele.

Riigi- ja KOV asutuste tarbeks on X-tee teenused.
x-tee.ee/catalogue-data/EE/EE/GOV/70000310/arireg/114.wsdl 
<https://x-tee.ee/catalogue-data/EE/EE/GOV/70000310/arireg/114.wsdl>

(API teenustel on mõned piirangud mida X-teel ei ole)

Hedi Stenman

From: Reimo Nõgu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 13, 2026 3:14 PM
To: Hedi Stenman - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: MyygituluEMTAK_jargi teenuse avamise taotlus

Tere,

Kodulehel ja xsd failis on justkui mainitud kohustuslike väljadena? Aga kui 
need võib täitmata jätta, siis katsetame.

https://avaandmed.ariregister.rik.ee/et/ariregistri-avaandmete-api/majandusaasta-aruandega-seotud-muugitulu-jaotuste-emtaki-jargi

Reimo

From: Hedi Stenman - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 13, 2026 2:45 PM
To: Reimo Nõgu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: MyygituluEMTAK_jargi teenuse avamise taotlus

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere

X-tee teenusesse kasutajanime ja parooli ei lisata, teenus on avatud 
soovitud alamsüsteemi jaoks.

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Hedi Stenman
Kliendihaldur
Klienditoe tiim
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252> 
<http://www.instagram.com/rikikad> 
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>
      <https://www.rik.ee/> www.rik.ee

From: Reimo Nõgu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 13, 2026 2:10 PM
To: Hedi Stenman - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: MyygituluEMTAK_jargi teenuse avamise taotlus

Tere,

Üks täpsustus – päringu sisendisse peab andma kasutajanime ja parooli. 
Kuidas nendega on, kas need on üldised või tehakse igale liidestujale eraldi 
ja kust ma need võiksin saada?

Parimat,

Reimo

From: Hedi Stenman - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, April 10, 2026 4:11 PM
To: Reimo Nõgu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: MyygituluEMTAK_jargi teenuse avamise taotlus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  ei saada teile sageli 
meilisõnumeid. Lugege teavet selle kohta, miks see on oluline 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification>

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava 
linke ega manuseid!

Tere

Nüüd on avatud soovitud äriregistri teenus alamsüsteemile 
70006317/sun-bus-financing

Lugupidamisega

 <https://www.rik.ee/>

Hedi Stenman
Kliendihaldur
Klienditoe tiim
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252> 
<http://www.instagram.com/rikikad> 
<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>
      <https://www.rik.ee/> www.rik.ee

From: Reimo Nõgu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 7, 2026 2:13 PM
To: info - RIK <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: MyygituluEMTAK_jargi teenuse avamise taotlus

Tere,

Soovime kasutusele võtta MyygituluEMTAK_jargi teenuse, et eesti.ee 
„Rahastamise võimalused“ teenuses välja kuvada ettevõtte müügitulu. 
Allkirjastatud avaldus lisatud kirja manusesse.

Parimat,

Reimo Nõgu

Tootejuht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Riigi Infosüsteemi Amet

Pärnu mnt 139a, 15169 Tallinn

ria.ee