Subject: Vs: Tehisarulahenduste toetusmeetme taotlusele täiendavad küsimused
From: "Urmas Sinisalu - RARA" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Monika Karu - JUSTDIGI" <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Jul 2026 23:22:47 +0300

Tere,

kahjuks RaRa DHS'ist väljasaadetud kirjal jäi manus maha, nüüd ka koos 
manusega Eesti Rahvusraamatukogu poolt täiendatud taotlust selgitusega 
peamiste kuluartiklite, sealhulgas väliste partnerite tööde maksumuse 
kujunemise aluste ning nende seose kohta kavandatud tegevustega.

Mõnusat päeva

Urmas Sinisalu

Üleriigiliste raamatukoguteenuste keskuse juht
Eesti Rahvusraamatukogu

+372 56 807 222

www.rara.ee <http://www.rara.ee/>

  _____

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saadetud: kolmapäev, 22. juuli 2026 08:31
Adressaat: Eesti Rahvusraamatukogu - RARA <[email-masked]>
Teema: Tehisarulahenduste toetusmeetme taotlusele täiendavad küsimused

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Tehisarulahenduste toetusmeetme taotlusele täiendavad küsimused

Registreerimise kuupäev: 22.07.2026

Registreerimise number: 1-17/4722-21.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked]
[/dhs/faces/jsp/dialog/www.justdigi.ee]www.justdigi.ee