Subject: FW: Sideprojekti 23027 - Kuusalu küla
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Mar 2025 10:25:53 +0200

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

7.1-2/25/5000-8

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Kristjan Toro <[email-masked]>
Sent: Friday, March 28, 2025 10:22 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Sideprojekti 23027 - Kuusalu küla

Tere

Saadan projekti uuesti kooskõlastamiseks.

Transpordiameti maadel on arvestatud minimaalse kaugusega 2 m teekatte
servast eriti kitsastes kohtades ning kõnniteest minimaalselt 1 m.

Projektis on kaks kohta, kus on vajalik kõnnitee taastamine, kuna antud
juhul puuduvad muud võimalused. Kui teie poolt kinnitatakse, et esitatud
lahendus sobib, tellime vastava pädevusega spetsialistilt kõnnitee
taastamise projekti.

Asendiplaan on kontrollimiseks lisatud manusesse. Palun andke teada, kui
on täiendavaid küsimusi või ettepanekuid.

Lugupidamisega

Kristjan Toro

Välisvõrkude projekteerija
Tel: +372 5360 2611

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 3, 2025 1:48 PM
To: Kristjan Toro <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Sideprojekti 23027 - Kuusalu küla

Tere

Oleme asendiplaaniga põgusalt tutvunud ning palume arvestada ikkagi
varasemate tähelepanekutega ja seisukohtadega.

*	Teega rööpse tehnovõrgu paigaldamine tee muldesse ei ole lubatav.
Tehnovõrgu paiknemise asukoha ja sügavuse osas järgida Projekti
korrigeerimisel Nõuete tabelis 1 toodud väärtusi.
*	Võimalusel kaaluda tehnovõrgu paiknemise lahendust riigiteega
paralleelselt kulgevas osas väljapoole riigitee maaüksust (nt KOV
kinnistutele) või nihutada tehnovõrk 0,5m riigitee maaüksuse piirist.
Oleme seisukohal, et tehnovõrgu paiknemist on võimalik muuta ning enamus
kohtades nihutada väljapoole riigitee maaüksust. Samuti kui paiknemist
väljapoole riigitee maaüksust pole võimalik nihutada, siis tehnovõrk
paigutada riigitee maaüksuse piirile.
*	Tee muldesse (kaasa arvatud kergliiklusteed ning jalgratta- ja
jalgteede mulded) kaevusid mitte kavandada.
*	Juhime tähelepanu, et avatud kaevikute kaugused ei vasta
Transpordiameti juhendile.

Avatud kaevikud ei tohi olla tee nõlva alumisele joonele lähemal kui 1,0 m
või nõlva puudumisel teekatte servale lähemal kui 3,0 m, eriti kitsastes
oludes lähemal kui 2,0 m. Avatud kaeviku serva vähim kaugus kraavi
välisnõlvast on 1,0m. Eeltoodud nõude täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu
rajamissügavust ja mulde varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk
1:1).

*	Projekti koostamisel arvestada Transpordiameti juhendiga „Nõuded
tehnovõrkude teemaale kavandamisel“ (sh tänavavalgustusmastid,
liiklusmärgid, truubid jne).

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Kristjan Toro <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, February 3, 2025 10:37 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Sideprojekti 23027 - Kuusalu küla

Tere

Kirjutan seoses sideprojektiga Kuusalu külas – 23027

Nimelt ei ole veel me kooskõlastust saanud antud projektile kuna
olemasoleval sidetrassil on puudu IKÕ seadmised.

Antud trassi IKÕ’de seadmisega tegeletakse.

Kuna projekt on väga pikalt veninud, siis saadaksin asendiplaani lihtsalt
üle vaatamiseks, et kui maalepingud on korda aetud, siis saab kohe
kooskõlastamisele saata Transpordiametile ja see korda aetud.

Kui tekib vaba moment, kas oleks Teil võimalus üle vaadata ja anda enda
poolne hinnang kas antud lahendusega võiks kooskõlastuse kätte saada. Olen
vaba ka kiirele kõnele või Teamsi vahendusel koosolekule.

Aadresside Vana-Narva mnt 52 ja 52 juures on ette nähtud kõnnitee katte
taastamist, selle jaoks tellime vastava teede spetsialisti käest
taastamise projekti.

Asendiplaan lisatud manusesse.

Ette tänades

Kristjan Toro

Välisvõrkude projekteerija
Tel: +372 5360 2611

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.