Subject: Kinnistusraamatu teade (Menetlus number: 83230202450)
From: "Tartu Maakohtu kinnistusosakond" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Date: Thu, 31 Oct 2024 09:01:29 +0200

Tartu Maakohtu kinnistusosakond on teinud kinnistamisasjas nr 83230202450 
Teid puudutava lahendi.

Palun tutvuge kinnistusosakonna poolt tehtud lahendi(te)ga, vajutades 
järgmist linki:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8370794&turva=4d4727ea8734b9150b52205ce6566869> 
&teade=8370794&turva=4d4727ea8734b9150b52205ce6566869

Lugupidamisega,
Tartu Maakohtu kinnistusosakond

Land Registry Department of Tartu County Court has made a decision in the 
land registry case number 83230202450.

Please look at the decision(s) made by the Land Registry Department by 
clicking on the following link:
https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8370794&turva=4d4727ea8734b9150b52205ce6566869> 
&teade=8370794&turva=4d4727ea8734b9150b52205ce6566869

https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1 
<https://kinnistusraamat.rik.ee/PuudutatudIsikud.aspx?__EVENTTARGET=1&teade=8370794&turva=4d4727ea8734b9150b52205ce6566869> 
&teade=8370794&turva=4d4727ea8734b9150b52205ce6566869

Sincerely,
Land Registry Department of Tartu County Court