Subject: RE: Teabenõue
From: "SiM info" <[email-masked]>
To: "'Tarmo Vahter'" <[email-masked]>
Date: Mon, 18 May 2026 14:20:19 +0300

Tere

Kantsleri 06.02.2026 käskkiri nr 1-5/9 „Siseministeeriumi liigitusskeemi
kinnitamine“ on tunnistatud asutusesiseseks kasutamiseks AvTS § 35 lg 1 p
9 alusel. Juurdepääsupiirang kehtib kuni 26.01.2031.a.

Lugupidamisega

Lugupidamisega

Siseministeerium

612 5024

From: Tarmo Vahter <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 13, 2026 9:06 AM
To: SiM info <[email-masked]>
Subject: Teabenõue

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Palun saatke mulle siseministeeriumis kasutatav kehtiv dokumentide
loetelu.

Lugupidamisega

Tarmo Vahter

Ajakirjanik

Eesti Ekspress

Delfi Meedia AS

Narva mnt 13

Tallinn 10151

Eesti