Subject: Küsimused avaliku sektori statistika andmete osas
From: Küllike Kimmel <[email-masked]>
To: "Info - RAM" <[email-masked]>
Cc: "Urve Pastarus" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Jul 2026 11:38:16 +0300

Tere!

Kirjutan Teile Riigi Infosüsteemi Ametist seoses küsimustega, mis tekkisid
Teie poolt avaldatud avaliku sektori statistika andmetega seoses:
<https://www.fin.ee/riigihaldus-ja-avalik-teenistus-kinnisvara/riigihaldus
/avaliku-sektori-statistika>
https://www.fin.ee/riigihaldus-ja-avalik-teenistus-kinnisvara/riigihaldus/
avaliku-sektori-statistika

Otsime moodust, kuidas avalikult kättesaadavate andmete põhjal tuvastada
avaliku sektori asutuste kuuluvust. Äriregistri andmetest saame kätte
asutuse õigusliku vormi ning alaliigid; küsimus tekkis aga järgneva osas:

*

	Mille alusel on võimalik sihtasutused ja mittetulundusühingud
asuvad avaliku sektori haldusalasse liigitada?
*

	Kuidas tuvastada, millisesse sektorisse (“KOV”, “Keskvalitsus”,
“Muu avalik sektor”) sihtasutused ja mittetulundusühingud kuuluvad?

Näen, et Teie kodulehel avaldatud andmetes on välja toodud “Kõrgemal
seisev asutus”. Kas antud info on avalikult kättesaadav ning API kaudu
päritav?

Ette tänades,

Küllike Kimmel
CRMi tootejuht

[email-masked]
+372 5645 3964 <tel:+37253879844>
Riigi Infosüsteemi Amet
Pärnu mnt 139a, 15169 Tallinn
www.ria.ee