Subject: Sportland Kõrvemaa Triatlion 2026
From: <[email-masked]>
To: "Anija Vallavalitsus" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>, <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Jun 2026 14:50:48 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Edastan Anija Vallale taotluse avaliku ürituse korraldamiseks – Sportland
Kõrvemaa Triatlon 2026.

Sündmus saab toimuma laupäeval 11. juulil 2026 vahemikus 10.00-16.00.

Kirjalisas on lisaks taotlusele ja liiklusskeemile veel rajakaart koos
vastavate .gpx falidega. Rattasõit on 20 km distantsil ning jooks 4 km
distantsil. Ujumine saab toimuma Kõrvvemaa Matka- ja Suusakeskuse tiigis.

Tegemist on mitmendat aastat toimuva populaarse rahvaspordiüritusega, mis
kulgeb samadel radadel nagu ka eelmisel aastal.

Lisainfo võistlusel kohta:  <https://sport.sportlandkorvemaa.ee/>
https://sport.sportlandkorvemaa.ee/

Palun andke märku, kui on küsimusi!

Gisela Needrit

Võistluse peakorraldaja

56957333